Бұл мақалада орта білім берудегі бастауыш деңгейдегі оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған мультимедиялық тапсырмаларды әзірлеу қарастырылады. Сөйлеу коммуникативтік құзыреттіліктің негізгі құрамдас бөлігі ретінде кеңінен танылғанымен, жас оқушылар шектеулі сөздік қорына, өзіне деген сенімнің төмендігіне және уайымға байланысты тілді еркін қолдануда жиі қиындықтарға тап болады. Дұрыс ұйымдастырылған жағдайда мультимедиялық технологиялар ауызекі сөйлеуге арналған интерактивті, шынайы әрі ынталандырушы орта құра алады. Мақалада мультимедиаға негізделген тіл үйретудің теориялық негіздері қарастырылып, бастауыш сынып оқушыларына тиімді сөйлеу тапсырмаларын құрастырудың тәжірибелік тәсілдері сипатталады. Сандық әңгімелеу, бейнерөлдік ойындар, интерактивті диалогтар және бірлескен мультимедиялық жобалар сияқты тапсырма түрлерінің сыныптағы қолданылуы талқыланады. Сонымен қатар, оқытуда қолдау көрсету, оқушылардың уайымы және ресурстардың жеткіліксіздігі сияқты қиындықтар да қарастырылған. Қорытындыда, жақсы жобаланған мультимедиялық тапсырмалар сөйлеу дағдыларын жетілдіріп қана қоймай, сонымен бірге бастауыш деңгейдегі оқушылардың сенімділігін, шығармашылығын және қызығушылығын арттыратыны атап өтіледі.
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕГІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДА СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ ҮШІН МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ
Аңдатпа
Тіл
Ағылшын
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
