Мақалада шет тілін үйреніп жүрген жоғары сынып оқушыларының ауызша сөйлеу дағдысын дамытуға бағытталған тиімді тапсырмаларды жобалау мәселесі қарастырылады. Ауызша сөйлеу коммуникативтік құзыреттіліктің маңызды құрамдас бөлігі ретінде кеңінен танылғанымен, тәжірибеде ол жиі уақыттың шектеулігіне, оқу бағдарламасының талаптарына және дәлдікке бағытталған оқытудың басымдығына байланысты жеткілікті назарға алынбайды. Тапсырмаға негізделген тілдік оқыту әдістемесі (Task-Based Language Teaching, TBLT) оқушылардың мағыналы қарым-қатынасын, өзара әрекеттестігін және белсенділігін баса көрсететін педагогикалық негіз ұсынады. Мақалада ауызша сөйлеуді дамытуға арналған тиімді тапсырмалардың негізгі сипаттамалары айқындалады: өзектілігі, когнитивтік күрделілігі, өзара әрекет құрылымы және аутенттілігі. Сондай-ақ қажеттілікті талдаудың, тапсырмаларды дұрыс таңдаудың және оларды алдын ала тапсырма, негізгі тапсырма және тапсырмадан кейінгі кезеңдер арқылы құрылымдап орналастырудың маңыздылығы атап өтіледі. Орта мектеп жағдайында олардың практикалық қолданылуы тұрғысынан әртүрлі тапсырма түрлері қарастырылады. Сонымен қатар оқушылардың мазасыздығы, теңсіз қатысуы және бағалау мәселелері сияқты жиі кездесетін қиындықтар талқыланады. Қорытындылай келе, контекстке бейімделген, жақсы жобаланған ауызша сөйлеуді дамытуға арналған тапсырмалар оқушылардың еркіндігі мен сенімділігін қалыптастыруға ықпал етіп, сабақта анағұрлым динамикалық әрі коммуникативтік орта құруға мүмкіндік береді.
ШЕТ ТІЛІН ҮЙРЕНЕТІН ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АУЫЗША СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТИІМДІ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ
Аңдатпа
Тіл
Ағылшын
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
