Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Көптілді білім беру және шетел тілдері филологиясы сериясы

Рефлексивті оқыту Қазақстанның көптілді білім беру жағдайындағы педагогикалық құрал

Казнпу
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ақниет Бекеш

Магистрант 2 курс

Казнпу
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Балжан Нуртазаевна

Кандидат Педагогических наук, Cтарший преподаватель

Аңдатпа


  Рефлексивті оқыту ағылшын тілін оқытуда (ELT) маңызды педагогикалық тәсіл ретінде барған сайын кеңінен қарастырылып отыр, себебі ол мұғалімдер мен оқушыларға оқу үдерістерін және нәтижелерін сыни тұрғыда талдауға мүмкіндік береді. Дәстүрлі мұғалімге бағытталған әдістерден айырмашылығы, рефлексия үздіксіз өзін-өзі бағалауды, әдістерді бейімдеуді және оқыту процесіне белсенді қатысуды көздейді. Қазақстанда мемлекеттік білім беру саясаты көптілділікті дамытуды көздеп, қазақ, орыс, ағылшын және кейде басқа да шет тілдерін қатар меңгеруді талап ететіндіктен, рефлексияның рөлі ерекше маңызға ие. Мақалада Қазақстанның көптілді білім беру жағдайында рефлексивті оқыту педагогикалық құрал ретінде қарастырылады, оның теориялық негіздері мен практикалық маңызы талданады. Дж. Дьюи, Д. Шон және Д. Колб еңбектері теориялық негіз ретінде қарастырылса, қазақстандық зерттеушілердің еңбектері рефлексияның оқушылар мен мұғалімдер үшін қаншалықты пайдалы екенін көрсетеді. Оқушылар үшін рефлексия метатанымдық дағдыларды, өзіндік дербестікті және сыни ойлауды дамытуға ықпал етеді. Мұғалімдер үшін ол кәсіби өсуді күшейтеді, әртүрлі оқушыларға әдістерді бейімдеуге көмектеседі және теорияны тәжірибемен ұштастырады. Автордың пікірінше, рефлексивті оқытуды жүйелі түрде ELT үдерісіне енгізу Қазақстандағы көптілді білім беру сапасын арттырып, студенттердің уәждемесін күшейтеді және мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін берік негіз қалыптастырады.